ביטול עסקה או החזרת מוצר יתבצעו על פי ההנחיות הבאות:

מדיניות ביטולים, החזרות והחלפות – ג.ג אריזות ("החברה") ביטול עסקה ו/או החזרת ו/או החלפת מוצר יתבצע באמצעות משלוח הודעת ביטול באחת מהדרכים להלן: בדוא"ל: gg.arizot.2024@gmail.com; באתר בלשוניות: יצירת קשר

  1. לקוחה רשאית לבטל עסקה ו/או להחזיר ו/או להחליף מוצר עד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות, לפי המאוחר מביניהם.
  2. במקרה של לקוחה אשר היא אדם עם מוגבלות, אזרחית ותיקה או עולה חדשה, היא רשאית לבטל עסקה עד 4 חודשים מיום הרכישה.
  3. אם הלקוחה היא אדם עם מוגבלות, אזרחית ותיקה או עולה חדשה, היא תצטרך להציג תעודה מתאימה על פי בקשת החברה.
  4. המוצר חייב להחזר באריזתו המקורית וללא פגיעה.
  5. החזר כספי יתבצע תוך 14 ימים ובהתאם לדרישות החוק.
  6. אם הביטול אינו עקב פגם או אי התאמה, עלות הביטול עשויה להגיע עד 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח.
  7. הלקוחה תצטרך להחזיר את המוצר באמצעות שליח עד הבית, תוך תיאום עם שירות הלקוחות.
  8. במקום החזר כספי, הלקוחה יכולה לקבל שובר זיכוי והחברה תישא בעלות ההחזרה.
  9. אם המוצר נפגע ברשות הלקוחה, החברה תבצע בירור ותקבע תקופת איסוף.
  10. במקרה של מכירה מיוחדת, ההחזר יתבצע לפי ההנחה היחסית שניתנה.
  11. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע נזקים אם המוצרים הוחזרו פגומים או נעשה בהם שימוש."
0
    0
    סל קניות
    סל הקניות רקחזרה לחנות
    דילוג לתוכן