ביטול עסקה או החזרת מוצר יתבצעו על פי ההנחיות הבאות:
מדיניות ביטולים, החזרות והחלפות – ג.ג אריזות ("החברה") ביטול עסקה ו/או החזרת ו/או החלפת מוצר יתבצע באמצעות משלוח הודעת ביטול באחת מהדרכים להלן: בדוא"ל: gg.arizot.2024@gmail.com; באתר בלשוניות: יצירת קשר
- לקוחה רשאית לבטל עסקה ו/או להחזיר ו/או להחליף מוצר עד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות, לפי המאוחר מביניהם.
- במקרה של לקוחה אשר היא אדם עם מוגבלות, אזרחית ותיקה או עולה חדשה, היא רשאית לבטל עסקה עד 4 חודשים מיום הרכישה.
- אם הלקוחה היא אדם עם מוגבלות, אזרחית ותיקה או עולה חדשה, היא תצטרך להציג תעודה מתאימה על פי בקשת החברה.
- המוצר חייב להחזר באריזתו המקורית וללא פגיעה.
- החזר כספי יתבצע תוך 14 ימים ובהתאם לדרישות החוק.
- אם הביטול אינו עקב פגם או אי התאמה, עלות הביטול עשויה להגיע עד 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח.
- הלקוחה תצטרך להחזיר את המוצר באמצעות שליח עד הבית, תוך תיאום עם שירות הלקוחות.
- במקום החזר כספי, הלקוחה יכולה לקבל שובר זיכוי והחברה תישא בעלות ההחזרה.
- אם המוצר נפגע ברשות הלקוחה, החברה תבצע בירור ותקבע תקופת איסוף.
- במקרה של מכירה מיוחדת, ההחזר יתבצע לפי ההנחה היחסית שניתנה.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע נזקים אם המוצרים הוחזרו פגומים או נעשה בהם שימוש."